pátek 23. října 2015

London 015

Rozhodla jsem se tu dát pár fotek z jednoho dávného tripu do Londýna. Někteří, kteří sledují můj instagram už některé (ale ne všechny) fotky viděli, ti, kteří sledují jenom můj blog mají možnost vidět fotky právě teď. Doufám že se budou líbit.








Počasí nám vyšlo krásně



Miluju lívance

Dolly. Hodně pro mě tahle fotka znamená

Vyber si


Táta mi říkal, že reklama na cocacolu je tam už přes 50 let


Ochutnávka piv. Já jsem se samozřejmě držela zázvorového, mnam


Nikdo neuvěří jak neskutečně tohle chutná


aha




Tak z tohodle jsem byla mimo

A z tohodle taky

Celou dobu jsme byli v centru Londýna, takže na fotkách můžete vidět klasické památky jako je London Eye, Trafalgar Square, Buckingham Palace atd. Mimo Londýn jsem byla minulý rok i v zajímavém městě Portsmouth, Greenwich, Stonehenge atd. Fotky a zážitky si můžete přečíst ve starších příspěvcích.
Londýn a Anglii celkově strašně moc miluju, líbí se mi jejich architektura, kultura, příroda a počasí.

Jaý máte k Anglii a Londýnu vztah vy? Byli jste tam už někdy?
Hezký zbytek dne

3 komentáře:

  1. Krásné fotky a tolik dobrot, mňam! V Londýně jsem byla minulý rok v květnu :-)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O Krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj opravdu krásné fotky :-). V jakém městě jsi byla? Byla si v Anglii sama nebo byl někdo s tebou? Co říkáš na Anglickou kuchyni? Pěkný den přeju :-)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý komentář:-)