sobota 28. června 2014

Je to už rok & nohy & aktuální jídelníček

Ahoj.
Vízo je doma, dva měsíc prázdnin právě před sebou, a rok cvičení za mnou. A právě o onom roku cvičení bych dnes chtěla psát. Zmíním se i o mých chlapských nohách (fakt tak vypadají), a možná napíšu i svůj aktuální jídelníček, pro ty které to zajímá :-).

Je to už rok...

Jo, 15.6 to byl jeden rok od doby, kdy jsem začala blbnout s dietami a následně se oddala cvičení a zdravému životnímu stylu. Mnohokrát jsem svou cestu popisovala v několika článcích zde na blogu, tak mi přijde zbytečné to tu znovu rozepisovat, ale můžu se tu o tom aspoň trochu zmínit, jak to vidím teď.

Začalo to mléčnou dietou... nevím proč jsem s tím tehdy začla, asi jsem potřebovala změnu a neviděla jsem jiné řešení... asi po 2 týdnech jezení šunky, mléka a šunky jsem si uvědomila že to tak nejde a chtěla jsem začít jíst, jenže mi došlo, že riskuju jojo efekt. Bylo to jako noční můra, měla jsem z jídla strach a tak jsem jedla opravdu málo. Do toho jsem ještě "pro jistotu" začala cvičit Jill, prostě šílenec. Teď se nad tím pousmívám, všechno zlé k nečemu dobré, kdybych tehdy nezačla šílet, nebyla bych tam kde teď jsem.

Takhle to probíhalo pár měsícu, začala jsem sice zvyšovat porce ale stále jsem jedla málo, navíc jsem se začala bát kalorií a byla jsem posledlá jejich počítáním. Při mé smůle mi byla zjištěna mononukleoza a nemohla jsem cvičit, z čehož jsem byla desně smutná. Ale i to mě posunulo dál, začala jsem se o stravu více zajímat, založila tento blog a pokoušela se tvořit si jídelníčky. Takhle to šlo měsíc, a po měsíci jsem začala opět cvičit. Cvičila jsem Jillian a Fitness Blender, a cvičení a jídlo už pro mě nebyla posledlost ale zábava.

Měla jsem doma domácí posilovnu ale výsledk pro mě nebyly dostačující. S velkou trémou jsem se v lednu tohoto roku rozhodla chodit do posilovny (to už bude půl roku O:)), a zamila jsem se do toho. K Vánocům jsem "dostala" kurz pro výživáře který jsem úspěšně udělala, a poznala něco co mě opravdu baví.

Den po dni chodím do fitka a snažím se posouvat se dál. Je to sice rok, ale i přes půlroční lezení do fitka nemám takové výsledky jaké bych chtěla. První půl rok jsem jedla blbě, a druhý jsem jedla blbě + blbě cvičila, a bez toho, jak všichni víme, výsledky nejsou. Takže na skutečný progres si ještě pár měsícu počkám.

  • První fotka pořizená někdy v lednu, druhá tento týden. Mít big ass je mým snem, a myslím že se k tomu pomalu blížím :-D...

Nohy...

Jako každá baba, si přeju mít hezké nohy. Dřív když jsem byla ještě mladá teenka, jsem hezké nohy opravdu měla. Jenže se mi obalily pořádnou vrstvou tuku, a já se snažím o jeho úbytek... ale moc to zatím nejde. Spíš mi nohy mohutněly, ale očekávám  (po změně jídelníčku) že už to pomalinku poleze dolů..
Malé ukázky...
Už se těším až ten tuk hezky sleze...

Snad si to nevymlouvám ale myslím, že tam něco je :-D
Ten pocit když máte větší stehna než váš přítel...

Tak, teď jsem vám celkem otevřeně poskytla fotky mých nohou, ještě nikdy dříve jsem tu "sebe" takhle nedávala... jsem celkem nervózní. A klidně mi je hodnoťte i negativně, aspoň mě to více nakopne... just keep going baby!

Jídelníček

Po asi stovce pokusů o funkční jídelníček, jsem konečně narazila na to pravé ořechové. Díky kurzu teď vím jak na to, za což jsem ráda, protože vím že jídelníček podle pokynů někde na netu bych nezvládla. Pokud budete hodní, mohla bych tu později napsat článek s radami, jak si sestavit jídelníček, a nebo individuálně pomoci někomu z vás, stačí si napsat... potřebuju praxi:-).

Sestavený jídelníček přímo na mé tělo: cíl udržování
B = 85g
T = 60 g
S = 234g

Snídaně: Ovesné vločky 55g + banán + 20g slunečnicových semínek/či jiných+ mléko
Svačina: Jogurt/mléko + 65g musli - 50g + kus ovoce
Oběd: maso + 250g vařených brambor/55g syrové rýže + zelenina
Svačina: 70g chleba + 3 plátky šunky + lučina + zelenina
Večeře: maso/2 vejce/ryba+ zelenina
Večeře2verze: mozzarella + rajče + olivový olej








Sacharidy k večeří chybí, "správně" by se už neměly konzumovat. Bílkoviny, tuky a sacharidy jsou zastoupeny v každém jídle. Pitný režim je samozřejmností. Vážení gramáží mi v tomhle případě nevadí, nejsem "posedlá" kaloriemi, pravdou je, že to chci dělat pořádně a se stoprocentní jistotou :-).
Pokud na jídelníček bude mít někdo otázky, ať se klidně zeptá... nechce se mi tu všechno vypisovat :-).

Při filmu s přítelem

Chillek s budoucí maminkou (nedávno jsme ji pářili, tak doufám že se to podaří)

Tak a to je pro dnešek vše :-)
Mějte se hezky a užívejte prázdnin

16 komentářů:

  1. Náhodou mas super nohy! A ten zadek krasne roste :-)

    OdpovědětVymazat
  2. wau, moc pěkný zadeček! i když to asi zní úchylně :D
    neboj, s nohama nejsme spokojená téměř žádná :D ale mě se tvé líbí :) určitě víc jak ty moje:D
    Pejskek je nádherný, takové ňunátko <3

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, taková změna! Také bych chtěla zažít takovou, snad to nebude znít špatně, ale jsi fakt kočka! Krása!
    Lucka
    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Náhodou slušný progress, mě taky z fitka nohy zmohutněly a to je jen dobře, jelikož jsou silnější, i když vím má to svou mez :D

    OdpovědětVymazat
  5. Krása!! ten zadek, úžasný pokrok :) Stravuji se velmi podobně :) Ke kurzu moc gratuluji. Chtěla bych se zeptat: jím k večeři ještě i rýžové chlebíky, je to špatně (a proč?), mám si sacharidy raději sníst do odpoledne? Moc děkuji za odpověď :) Ještě se chci zeptat kolik vážíš a měříš? Hodnoty makroživin mám totožné s tvými. A jakýkoliv článek o výživě potěší :) Člověk se učí neustále :) Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, potěší :-).
      Já jsem celkem odpůrce rýžových chlebíčků :-) ale i tak bych je nedoporučovala. Sacharidy by se k večeři jíst neměly, jelikož je večer - odpočíváme a nemáme žádnou aktivitu, tudíž by tuhle energii tělo nemělo jak spálit a mohla by se uložit do tukových zásob.
      Pokud jíš třeba 5x denně - sacharidy jez jen ve 4 chodech a večeři už měj bez sacharidů :-).
      Vážím cca 60kg a měřím 170cm :-)
      Měj se hezky

      Vymazat
  6. Úžasný pokrok, ten zadek!! Krása :) Můžu se zeptat kolik vážíš a měříš? Hodnoty makroživin mám skoro stejné jako ty :). Ještě by mě zajímaly ty sacharidy večer, proč jsou špatné. Já si často dávám k večeři jako doplněk rýžové chlebíky, dělám to špatně? :-/ Jinak jakýkoliv článek o výživě uvítám .)) Člověk se učí neustále. Krásný den přeju :) Ivana

    OdpovědětVymazat
  7. Super :) super nohy :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  8. Je tam velká změna! Máš pěkné nohy a zadek krásně roste a celkově máš tělo takové pevnější :)
    Přeji hodně štěstí i nadále :)

    OdpovědětVymazat
  9. Máš nádhernou postavu. Ta změna je fakt vidět.

    OdpovědětVymazat
  10. Ten zadek ti teda upřímně závidím! :D
    hooneysfit.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý komentář:-)