neděle 29. prosince 2013

Když to zní až příliš dobře na to, aby to byla pravda!

 Ahooj, tak co, jaké jste měli Vánoce? A jaký byl vlastně Ježíšek? Já jsem si konečně naspořila tolik, abych v únoru mohla začít s kurzem pro výživového poradce, třikrát jupí!, moc se těším, teď abych to dala!.
Dnes jsem si pro vás připravila takový nenáročný článek, tak trochu na zasmátí:-).
Přejdem rovnou k věci...

Taky jste se už nekdy setkali třeba s nějakým zázračným produktem na hubnutí, který vám sliboval neuvěřitelné výsledky za dva týdny?



Hubnucí zázraky

... Zrovna nedávno jsem viděla reklamu, kde lidem nabízeli zázračné čokoládové kuličky, po kterých se může zhubnout minimálně 6kg do 14dnů, a bez bolestně.. No kdo by to nechtěl? Přiznám se, ještě nedávno bych tomu věřila a okamžitě bych přemouvala mamku ať mi to koupí. Teď mi to ale připadalo k smíchu... přes úsměv který se mi rýsoval na tváři, jsem myslela na desítky lidí, kteří takovému triku uvěří a v podstatě vyhodí 1500 z okna, zaplatí si za úplně zytečnou věc, která jim uškodí a totálně jim rozhodí metabolismus.
V reklamě tedy slibovali neuvěřitelný úbytek váhy za několik dnů, žádné hladovění, žádná námaha, čokoládový pamlsek se jí půl hodinu před každým jídlem. Výrobce ručil za přírodní suroviny, ingredience a postup jakým byl tento zázrak vytvořen. Ve videu vystupovali lidi, kteří nadšeně a s přesvědčením říkali "za 14 dní jsem zhubla 5kg a 8cm v pase!". A kdo by něčemu takovému neodolal? Na tenhle trik určitě naletěl typ člověka, který za den sní a vypije rohlík se salámem a colu, a diví se "jaktože nehubnu"? Kdo ví, čím vším jsou tyhle srance nacpané.
V dnešním světě už víme, že existuje několik doplňků stravy nebo zázračné pilulky, drinky na hubnutí. Myslím si, že každý z nás aspoň v začátcích  chtěl nějakou takovou věcičku vyzkoušet, i já měla choutky... Chytré hlavy už od začátku ví, že k hubnutí jim žádné prášky ani nic podobného nepomůže, ty méně chytřejší hlavičky tohle zjistí, až vyhážou své težce vydělané nebo naspořené prachy za "nefungující"prášky.



 Tvarující boty

Nevím jestli si to pamatujete, ikdyž nevím kdo by na něco takového zapoměl, ale už hodně dávno nedávno se na trhu objevily zázračné boty, od kterých jste mohli očekávat krásně vytvarovaný zadeček a stehna k tomu! No není to ůžasné? Prostě v nich jen stačilo chodit, a ono se to jaksik tvarovalo samo. Neveřitelné:-)! Když jsem totu reklamu viděla poprvé, je to k smíchu, ale úplně jsem si ve své stupidní hlavičce myslela, že to opravdu jde, že je tam fakt nějaká superspeciální podrážka která vše udělá za mě, a jsem si jistá že kdybych u sebe měla nějaké peníze, okamžitě bych si pro ně utíkala.... Mimochodem, americký úřad pro kontrolu kvality zbožá zjistil, že tyhle botky žádné speciální funkce nemají, jedná se o klamavou reklamu za kterou dostall Reebok pokutu ve výši 25 milionů dolarů.




Tvarovací pásy

Přiznávám se, opět jsem na tohle nečekaně skočila:-D. Tak trošku se usmívám když tohle píšu, ale dokonce jsem si jeden takový pás objednala, schválně jsem o tom nikomu neřekla a měla tajný plán, že ten pás budu používat tak měsíc a potom se budou všichni divit "jaktože máš sakra tak super vypracované břicho?". Ještě, že mi tehdy nevyšly peníze a musela jsem je somrovat od babiny, která mě potom přemluvila ať nic nekupuju... takže můj plán nevyšel, vrrr. 

 

Kruhy na cvičení

Haha, další šílenost na kterou jsem naletěla moje mamka... a já sní.. Jednou domů s nadšením dotáhla  přinesla takový zajímavý kruh na cvičení, který byl fakt drsně ozubený (viz obrázek). Říkala, že díky těm "zoubkům" to rychleji spaluje tuky, a přímo na bocích!... a amatéři skočí na vše, že ano, takže se tím dnem u nás rozjela jakási soutěž, kdo s tím kruhem vydrží déle. Rekord byl tak 5min. Proč?! Upřímně, bolelo to jak kráva!, a doslova. No byl to fakt masakr, měly jsme z toho obě modřiny jak kdyby nás někdo solidně zmlátil. A co úbytek váhy? žádný, zajímavé.
 


A co vy, naletěli jste někdy na nějaký "revoluční zázrak"?:-)

Přeju vám úspěšný start do nového roku, ať jste štastní a hlavně zdraví, a pokud jste stejní šílenci do cvičení jako já, krásné výsledky! 

10 komentářů:

  1. Tak s kurzem hodně štěstí :) Myslím, že lidé uvěří fakt všemu, hlavně aby pro to nemuseli nic dělat a dostavily se výsledky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně štěstí v kurzu :-)
    Co se týče těhle zázraků... Myslím si své a naštěstí jsem si své i vždycky myslela :D

    OdpovědětVymazat
  3. tak na ten kruh čumim, vidím ho poprvý. Ty boty jsem taky chtěla, ten pás taky, akorát těm práškům jsem nikdy nevěřila. Myslím že tímhle si asi prošel každý, kdo chtěl zhubnout (hlavně rychle a efektivně) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D ano. A určitě si tím hodně lidí ještě hodněkrát projde

      Vymazat
  4. přijde mi to akorát jako vyhazování peněz, ale věřím, že spousta lidí si myslí, jak jim to dokáže pomoct
    úspěšný start do nového roku i tobě!

    OdpovědětVymazat
  5. Ten kruh máme podobný doma, ale já vždy myslela, že je to normální kruh (obruč), ale masážní (proto ty "zoubky").
    Také Ti přeji úspěšný start do nového roku, hodně zdraví, štěstí a výsledky! :) A také Ti ještě přeji hodně štěstí s kurzem :) Až mi bude osmnáct, tak taky plánuji si nějaký kurz udělat :)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý komentář:-)