pondělí 24. února 2014

První dobrovolný cheat day + "hubnemedoplavek"

Čauky mňauky.
Jsem tu s novým "článkem", tentokrát to není nic rádoby "odborného" či něco k "zamyšlení"... prostě jsem se rozhodla napsat o tom, jak jsem v sobotu prasila a taky něco o mém novém měsičním plánu - hubnutí. (aneb měnit si jídelníček z týdne na týden můžu jen já, fakt). A když jsem něco takového napsala na blog, tak to prostě musím dodržet. Nee?

Proč jsem si zařadila prasečí den?
Ve zkratce, od Vánoc mám s jídlem trochu problémy, jím "normálně" ale třeba takové ujídání nebo "dej si, cvičíš" je vždycky takový můj kámen úrazu. Neumím se v tomhle moc ovládat a vždy na to chtě-nechtě doplatím. Navíc jsem měla poslední dobou fakt krutý hlad, kdybych mohla, snědla bych i slona, takže i to mi k tomu přejídání trochu pomáhalo.
Takže, potřebovala jsem změnu a motivaci. Dřív jsem se řídila "pravidlem" 80/20 (80 zdravé jídlo, 20 nezdravé) ale jak říkám, prostě jsem se někdy neudržela a celý můj jídelníček byl v háji.
Nojo, jsem prostě nenažrané prase :).
A tak jsem si řekla, že si zkusím zařadit prasečí den. 14 dní se držet a potom si dopřát co budu chtít. Jo, byla to super motivace a vydržela jsem to. Taky musím říct, že je tohle bezvadné pro psychiku, jen tak vypnout, nad ničím nepřemýšlet a bez výčitek jíst jídla které milujete. Moje žrací sobota se vlastně zkládala z jídla, olympiády, sérií Ztracených a The Walking Death.
Jaký perfektní relax nestarat se o "blbé" gramáže a jakésik kalorie :).
Pokud máte někdo problémy s přejídáním, nebo nad sebou nemáte kontrolu (při jídle), zkuste nad takovým dnem popřemýšlet. Ať už jste cvičící/necvičící, zdravě/normálně/nezdravě stravující se člověk. Nejsme stroje.

jsem na to sladké no :D

Snídaně



Přejdeme k druhé části.
Rozhodla jsem se, že si teď poměním jídelníček. Potřebuju přísný režim (ale fakt). Potřebuju mít přesně dané kolik čeho sním, jinak v mém případě nějaký jídelníček nemá smysl.
Chodím 5x týdně do posilovny, "dřu jak blbá" takže v pohybu problém nevidím, jinak je to ale s tím jídlem no.
Jelikož jsem "s tímhle vším" začala cca před půl rokem, jsem ze sebe celkem zklamaná, protože nemám výsledky takové jaké bych si představovala. Ne, nečekám že za dva týdny budu mít pekáč (jak si některé holky myslí, zdravím!) ale když srovnám ostatní proměny, někde zaostávám.
Takže znovu prohlašuju "jdu do sebe" - a naplno.  A pokud se mi podaří vydržet, beztak tu hodím nějakou fotku.
Navíc se blíží léto, a abych si udělala vnitřně dobře, potřebuju vypadat dobře. A nemůžu jen čekat a blbě si namlouvat, že je léto až za půl roku, že mám ještě času dost. Protože co?! protože nemám!.

Bílkoviny 2,2*56 = 123g
Sacharidy 3*56 = 168g
Tuky 30g
Počet KJ/kcal mám individuální podle svého výdeje, ale samozřejmě se snažím o nějaký rozumný deficit. 

Vím, že těch bílkovin je trochu víc, ale vzhledem k tomu, že jsem vegetariánka, a v období diety je taky potřeba zvýšit jejich příjem, myslím že je to v pohodě.
Sacharidů jsem doteď měla kolem 240g tak jsem zvědavá jak to zvládnu (s tím mým hladem).

Taky jsem se hecla a objednala si spalovač (konkrétně Hardcore ThermoCore Professional), a nové proteiny od Nu3tion.

"Základní" fázi jsem si navrhla na 4 týdny. Začala jsem dnes, tedy 24.2 a první fázi budu končit 24.3 (kdy mi mimochodem začíná kurz v Praze, kde budu dva týdny). Potom zkusím ještě chvíli vydržet, 2-3 týdny a pokud ještě stále nebudu spokojená, zkusím sacharidové vlny.

Amy Dumas aneb Lita, jedna z bývalých nejlepších wrestlerek v Americe. Jedna z mála, které mě motivují.

A co vy, máte svůj prasečí den? Co jíte nejraději?
Máte nějaký svůj "jídelní plán"?
Hezký zbytek dne.

5 komentářů:

  1. já svůj prasečí den nemám, jelikož má strava se skládá z věcí, které mi nejvíce chutnají. Spíše si někdy dopřeju více toho co mi chutná. Těším se na výsledky. Jinak podle mě by to chtělo více tuku, přeci jen 30 g je docela málo.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty ses do toho pěkně opřela, taky potřebuju upevnit vůli a jdu do toho na 100 %! příjde mi na prd, když se mučíme (i když železo miluju) v posilce a kazíme si to akorát jídlem :(
    Přitom to není tak složité, jen najít rovnováhu :)
    Je to tvůj první spalovač? pro začátek by stačil kofein nebo Synepherin, ale tohle je kombinace všeho možného = docela driák....
    Hodnoty máš pěkné, jen ty bílkoviny bych nedala. jakože bych je klidně snědla, ale nestrávila :D za chvíli bych odletěla ze Země jako balonek :D
    a tolik bílkovin zbytečně zatěžuje ledviny, to si radši trochu navyš sacharidy ;)
    Držím palce a těším se na fotečky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce Teru ! :) S tím sladkým to bude těžké, to věřím, ale ty to jistě zvládneš ! A při tvé posilce 5x do týdne budeš mít jistě dokonalou postavičku ! :)
    Já jsem se poslední dobou něčím užírala pořád, ale teď jsem si taky řekla a dost !! Najíždí tvrdý režim a budu ho dodržovat ! :) Snad mi to vydrží :D

    OdpovědětVymazat
  4. Také přeji hodně štěstí s plněním cílů a máš můj obdiv za takovou motivaci a odhodlání : D Já nijak striktní jídelníček nedodržuji, nemám vyloženě důvod a hlavně by mě asi nebavilo počítat kalorie, vážit si jídlo a přemýšlet nad rozložením B:S:T...i když to je možná důvod, proč nevidím výsledky, jaké bych chtěla. Třeba se jednou naštvu a k tomuhle dojdu, ale zatím se držím ve svém pohodlí ;D Prasečí den zavedený nemám oficiálně, ale vím, že jsou dny, kdy toho spráskám 3x tolik co normálně a ještě mám hlad, ale beru to tak, že asi každé tělo občas potřebuje "vypnout", a tak si to nevyčítám :) (teda snažím se:D)

    OdpovědětVymazat
  5. Achjo :), člověk napíše text pomalu na A4 a pak zjistí, že není přihlášený a vše je pryč... No ve zkratce : Musím uznat, že Terezka se v posilovně snaží, akorát by se mohla pohled více na sebe a svou techniku, než na lidi kolem ní ;). Je dobré zkoušet nové věci, přece nějaká musí zabrat :). U těch bílkovin to bohatě stačí :), pokud se nechystáš na kulturistiku, tak není třeba navyšovat. Více bílkovin se už hůře stravuje a proto pánové (kulturisti) jí enzimy na trávení a další sajraty, aby byli větší. Důležité jsou sacharidy, to jsou ti prevíti, co se nám potom uloží ve formě tuků na tzv. "Horší časy" .... Díky naši předci :-*. No dám ti ještě do těla, než si odfrčíš do té škaredé Prahy :) a hlavně ti budu přát splnění tvého očekávání dokonalé postavy. I když mužům se i bříško líbí :), ale co, když musím, tak musím :) :P

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý komentář:-)