úterý 12. listopadu 2013

ProYouth

Ahoj, v dnešním článku budu mluvit o programu ProYouth, na který jsem nadazila díky Bloss (díky!), zaujal mě, a chtěla bych ho trošku zviditelnit. Věřím, že je mezi vámi někdo, komu tento program může pomoci... a nebo někdo, kdo by chtěl pomoci, jako třeba já ;).
 
Co je tedy ProYouth? Je to program internetové prevence poruch příjmu potravy. Je určen mladým lidem ve věku od 15 do 25 let, ale může se zde zaregistrovat každý bez ohledu na věk.. Díky němu můžete u sebe rozpoznat projevy rizikového chování, můžete zde pomoci i ostatním lidem, najdete zde podporu a pomoc v oblasti poruchy příjmu potravy, zdravého životního stylu a duševního zdraví. 

Je tu možnost anonymních chatu s odborníky, různé testy které jsou zaměřeny na sebevědomí, spokojenost se svou postavou, přejídání nebo obavy z přibírání a podobně. Diskuzní fórum vám poslouží k připojení se do diskuzí, sledovat aktuální témata a můžete zde diskutovat s ostatními. Taky zde najdete důležité informace co se poruchy příjmu potravy týče. 

Do projektu se můžete zapojit i jako student/moderátor, a pomoci tak ostatním s podporou a radami.

Mě tenhle program hodně oslovil, protože se o tento problém u lidí zajímám. V anorexii, bulímii nebo nadváhu nevidím (tak) velký problém v kilech, vím že celková postava je jen odraz problémů a starostí které ten daný člověk má, a já chci lidem pomáhat. Nebaví mě jen přihlížet jak to jde s něma do kytek, chci jim podat pomocnou ruku.

Více informací zde.

Doufám, že tento program aspoň někomu pomůže...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář:-)