sobota 12. října 2013

RECENZE: Ovládněte svůj metabolismus od Jillian Michaels

Dnes bych Vám chtěla představit svou oblíbenou knížku, která mě inspirovala a díky které jsem se vydala na zdravou cestu.

Jillian Michaels je úspěšná trenérka z Los Angeles, objevila se v americké realityshow The Biggest Loser, trénovala několik celebrit a vymyslela několik cvičebních programů, napsala několik knih - MAKING THE CUT, WINNING BY LOSING, SLIM FOR LIFE (která se již překládá do češtiny) a konečně OVLÁDNĚTE SVŮJ METABOLISMUS.
Do této knihy vložila Jillian 17 let svého výzkumu, spolupráci s doktory a s odborníky na výživu, a své poznatky o hubnutí ve snaze vytvořit dokonalý plán životního stylu. Popisuje zde jednoduchý plán o 3 fázích, který nastartuje tvorbu hormonů potřebných k hubnutí. Dozvíme se, jak odstranit antinutriční látky a toxiny  které zpomalují metabolismus, obnovíme ve stravě přiřozené celé potraviny (ty které spouští tvorbu hormonů spalující tuk), získáme rovnováhu díky spánku a odbouráním stresu. V knize taky nabízí jídelní plán, zdravé recepty a rady.

Můj názor? Kniha je velmi pěkně napsaná, líbilo se mi její detailní zpracování, Jillian mi zde otevřela oči o "škodlivých" a chemicky zpracovaných potravinách, kterých jsem se ihned vzdala a dozvěděla jsem se opravdu cenné informace. Popravdě, po přečtení této knihy jsem letěla do kuchyně abych vyházela všechny "škodlivé a nepotřebné věci" které jsou nezdravé a škodí nám:-). Ovládněte svůj metabolismus jsem přečetla s jedním nadechnutí, když o tom tak přemýšlím, byla to moje první kniha která mě uvedla do zdravého životního stylu. Nebojte se, že knize nebudete rozumět, není nijak složitě napsaná, je napsaná vtipně a Jillian vás seznámí se všemi potřebnými informacemi a seznámí Vás se svými typy a radami, po kterých se budete cítit fit.

Závěrem bych chtěla říct, nepodceňujte své dosavadní informace - informací není nikdy dost, že ano. Věřím, že Vám kniha může opravdu pomoci k novému životnímu stylu - pomohla i mě. Nikde jsem na ni nečetla žádné negativní komentáře, tak si jsem jistá, že se Vám bude určitě líbit:-).

K zakoupení zde.

Četli jste už tuto knížku? Líbila se Vám?:-)