neděle 22. prosince 2013

Změna plánu, vánoční šílenství, omluva za neaktivitu a takové to nudné obkecávání!

Zdravím přátelé!
Omlouvám se, že jsem se tu teď nějakou dobu neukázala, znáte to... vánoční úklid, shánění prvních posledních dárků a všeho kolem... lítání po počítačových opravnách, jelikož se mi opět poštěstilo a pokazil se mi noťas... takže teď se tu snažím psát na asi dvacet let rozpadlém noťasu který je v nehorázném stavu, na rozjezd jsem čekala asi 10min a teď už jen trpělivě vyčkávám, až se mi to tu celé sekne a budu muset to  psát ještě minimálně dvacetkrát!

Měla jsem pro vás připravený článek o tom jak to vlastně je semnou a se sportem, až ho dokončím hned ho tu šoupnu.
A taky jsem na začátku Doby ledové 2, takže víte co to znamená:-), recenze.
 
A už se nám to blíží, troufám si říct že Vánoce jsou nejočekávanější událostí všech lidí!. Jak malých dětí, které se nedočkavě těší na hory dárků které jim Ježíšek přinese, jak všech tvrdě pracujícím kteří snad budou mít chvíli volna, nebo lidí, kteří dbou na zdravý životní styl či nějakou tu dietu a mají strach z cukroví a smaženého kapra!
 
24. prosinec už pomalu klepe na dveře, v televizích začínají vánoční i nevánoční pohádky a vy máte konečně volno, no school - no problem. To nekonečné stresování s nákupem dárků je za námi a my už se jen těšíme a doufáme, že za ně naši blízcí budou rádi. 
 

Nemám moc náladu psát o tom jak jsou Vánoce super čas...
Pamatuju se jako dítě (jako by to bylo včera), kdy jsem štědrý den milovala! Ráno mě vzbudily pohádky, venku byl a padal krásně načechraný bílý sníh, konečně jsem mohla jíst cukroví které krásně provonělo celý barák, všichni byli tak nějak šťastní a večer - jako třešnička na dortu - mě pod stromečkem čekala kopa dárků. 
Toto nadšení se ze mě postupem času nějak vytratilo, jelikož se naše rodina rozpadla a prostě to už nebylo ono... žádné domácí pečení cukroví které by nahodilo tu vánoční atmosféru, cukroví bylo kupované,... žádný mikuláš který by donesl vánoční stromeček, stromeček byl umělý... sice jsou to hodně nepodstatné věci, ale pro mě, jakožto dospívající dítě to znamenalo hodně. 
O dárky nebyla nikdy nouze, mamka se nám vždy penězmi i dárky snažila vynahradit, že bydlíme sami (mluvím o mě, bráchovi a o ní), a že musí jezdit za prací do zahraničí a tak s námi nemůže být... myslím si, že to vynahrazování pěnezmi a dárky nebylo chytré řešení, dokonce si troufám říct že se z mého bratra díky tomu stal nevychovaný a rozmazlený fracek.

A letošní Vánoce? fakt žádná sláva.
Vánoční cukroví jsem s láskou pekla s mou nevlastní ochotnou babičkou, která mi dala i nadílku na Mikuláše, narozdíl od mé vlastní babičky, od které jsem cukroví neviděla snad nikdy v životě, a na mikuláše zapoměla (ne že by mi to vadilo, nejsem malá). Svou vlastní babičku nechci nějak ponižovat, jen jsem tohle chtěla použít jako příklad, že je neuvěřitelné, že člověk který s vámi nutně nemusí být nějak spojen (přátelsky, nebo jako rodina) pro vás udělá mnohdy více než váš nejbližší. No, takhle to dnes chodí.
tooolik + ještě jeden plech jsme napekli!


A co vánoční atmosféra?no, tak ta se nedostavila. Nějak tyto Vánoce ani nevnímám. Spíš chci, ať rychle uplynou. Nebaví mě dívat se na rodinu jak se neustále přetváří, a držet si na mé tváři takový ten úsměv že všechno je v pohodě a já jsem happy. Nebaví mě (celoročně) dívat se, jak to jde s bratrem naprosto do háje, nebo trávit noci se slzami v očích a přemýšlet o tom, kam jít až to doma nevydržím. Samý stres... Hádám, že nikdo nemá rodinu ani Vánoce jako z pohádky, hmm?

ňuňu
 Ale aby to nebylo jen samé stěžování, přece jen se najde něco z čeho mám radost. Třeba, že jsou prázdniny a konečně se nemusím starat o "co budu jíst zítra ve škole?", nebo že v Kaufu mají exotické ovoce:-D. Těším se, na ten pocit až si odcvičím svůj trénink a budu moc si užívat volníčko... třeba koukání se na pohádky nebo stěžování si na blogu, co?:-P Přeju si, ať napadne sniiiiih!. Večery si užívám s čajem a knížkou... jelikož na tenhle starý křáp nemám nervy, ale je to fajn:-).
No nic, jdu se vrhnout na další článek, ať to doženu:-)

 A jaké jsou klady a zápory vašich Vánoc?

6 komentářů:

  1. Mrzí mě, že vám to v rodině moc neklape...Chápu, že ty Vánoce tak nebereš jako někteří :-( Snad se najde něco co ti aspoň trochu dělá radost a trochu tě navnadí na ty Vánoce :) Třeba aspoň to vaše krásné cukroví ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne že by pro mě Vánoce znamenaly něco hrozného, nevím jak to říct...nechci působit jako chudinka která pořád trpí a její život stojí za prd....
      A děkuju:-)

      Vymazat
  2. Mrzí mě ten počítač a ještě víc, že to máš takhle s rodinou..:( snad později budeš mít rodinu a vynahradíš to jak sobě, tak jim! :) Jinak s těmi babičkami - taky mám takovou "nevlastní"a ta je daleko lepší, než ta vlastní, která se neumí nic jiného než hádat,eh..
    Jinak, Veselé Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, až jednou budu mít rodinu, budu přesně vědět jak se chovat, a všechno jim a vlastně i sobě vynahradím.
      S těma babičkama to máme stejné, že-)
      Děkuju, tobě taky krásné Vánoce!

      Vymazat
  3. kéž by ten sníh napad. Já Vánoce mám ráda v rodinném kruhu (máma, táta a sestra), ale jak se objíždějjí příbuzní, které vidíme jednou za rok a šíleně se přetvařujeme, tak z toho je mi šoufl. Bohužel to musím přetrpět kvůli babičce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně vím co myslíš, taky to přetvařování nemám ráda

      Vymazat

Budu ráda za každý komentář:-)